Matblogstoppen

Matbloggtoppen

torsdag 23. januar 2014

Craft room


Dette har tatt laaang tid, men endelig ferdig med hobby-rommet. Nope, bare i tankene mine. Er jo nesten ferdig da. Det som er igjen er benkeskap fra vegg til vegg.
Her er et bilde av veggen som skapene skal stå. Bildet ble ikke helt som virkeligheten, er ikke så mørkt og grått.

Dette er inn til det bittelille rommet, som jeg la inn bilder av for en stund tilbake.

Blir Ikea kjøkkenskap, med mange skuffer. Må ha mye plass å legge alt skrotet mitt.
Skal legge inn bilder av det når alt er kommet på plass, men smør dere med tålmodighet :o)


Denne kofferten er sydd av gammel indisk kalesje.

Med strikkede og heklede tøfler.

To skap med 24 skuffer. 

Og her i en skuff, ligger det malte trekuler som jeg hang på de 24 skuffene så det ble en julekalender.


Stor Ikea hylle som jeg oppbevarer metervarer av stoff, ullfilt og div.

Nå får jeg håpe dette rommet blir brukt hyppig. Om et par uker til så tenkte jeg å begynne på noe nytt (for meg) og spennende.


Håper bare jeg får det til, så stay tuned...


Ha en kreativ søt dag...♥

P.S. Dette er utsikten fra mitt hobbyrom en kald grufsete vinterdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar