Matblogstoppen

Matbloggtoppen

tirsdag 1. april 2014

Dies and stamps


Nå er det så lenge siden jeg har vært inne på bloggen her,så sannelig på tide med et lite innlegg. Denne gang handler det om dies og stempler.  Jeg har jo fått litt sølv leire dilla,altså lage sølv smykker av en slags leire (art clay eller pmc) Og da har jeg begynt å samle på stempler og dies som kutter ut figurer med min kjære Cuttlebug. Stempler kan man bruke til å trykke ord og tegn nedi leiren med. Og dies kan man bruke til pmc sheets for å få søte små figurer (hjerter,blomster,osv)
Jeg bestilte et par sett med stempler og die,fra en nettbutikk som heter Papertrey Ink. Fikk det i dag,og jeg er super fornøyd. Stemplene er jo så "sterke i holda" iforhold til de vanlige stemplene jeg har fra før.


Og for de store settene,følger det med cd kassett til å ha dem i. Det er den beste oppbevaringen jeg har hatt til nå iallefall.


Jeg var litt skeptisk til om jeg skulle tørre å bestille fra PI, for det var en del som kom med negative
 kommentarer. Men jeg er super fornøyd så langt.


Ha en fin kreativ dag...♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar