Matblogstoppen

Matbloggtoppen

torsdag 4. september 2014

Silver necklace


Det er nå så lenge siden jeg har vært innom bloggen min.Har ikke bakt noen kaker eller søtsaker i hele sommer.Det har jo vært så varmt her, puh....og da er ikke jeg helt i "Hobby-land". Er sikker på at man kunne stekt egg på asfalten. Jeg har gått mer over til å lage ting som papir esker, smykker osv...  Men søtsakene blir det vel litt mer av nærmere jul,tenker jeg.

Dette sølvsmykket laget jeg for et par dager siden.


Jeg hadde en trekning på Facebook,så en av vennene kunne vinne det.Det var så moro,så det blir nok en gjentagelse.
Dette smykket er laget av Pmc3 og Pmc sheet. Det skal forestille en marihøne,om noen lurte : )
Jeg legger ut flere smykkebilder her på bloggen etter hvert.

Ha en fin kreativ dag....♥

When testing the Google Translator from Norwegian to English on this blog,I just have to laugh. There are some strange words and phrases that do not fit at all. So therefore I write some of the posts(or most of them)on the blog,in English. It gets a little bit more accurate,at least : )

It has been a long time since I last visited my blog.Ugh....
I have not baked cakes or sweets or anything really all summer.It has been so hot here this summer,phew....It is not very common in this country.And when it gets so hot,then I´m not in my "Hobby-land" I´m sure you could fried eggs on the asphalt....

I have started making jewelry, The necklace here,I made a few days ago.One of the friends on Facebook won it,so much fun....The necklace is made from Pmc3 and Pmc sheet.It is a Ladybug,if anyone was wondering : )
I post more jewelry pictures on the blog soon....

Have a nice creative day....♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar