Matblogstoppen

Matbloggtoppen

lørdag 22. desember 2012

Hjemmelaget godbiter/ homemade goodies

Endelig har jeg fått tak i spiselig blekk og printer, så nå kan jeg printe/ scanne ut spiselige bilder. En julegave til meg fra meg : )
Er så gøy å printe ut , det var faktisk så gøy at jeg fikk for mange bilder ( sløsing med blekk ) 

Jeg har laget noen kjeks som skal gies bort til fam.

Bildene er festet med et tynt lag sjokolade.


Og litt hjemmelaget eggelikør og sjokolade med marsipan.


Da ønsker jeg deg en gledelig jul...

Ps: Måtte bare sette inn et par bilder av katten min som har klatret opp i juletreet : )
My cat climbed up the Christmas tree : )


Finally I got a hold of edible ink and printer, so now I can print/ scan out edible images. A Christmas gift to me from me : )
It`s so fun to print out. it was actually so much fun that I had too many pictures ( waste of ink ) But a minus , it is expensive.

I made some cookies to be given away to family.  I have attached the images with a thin layer of melted chocolate.

And some homemade egg liqueur and chocolate with marzipan.

I wish you a Merry Christmas...

Christmas is not as much about opening our presents as opening our hearts
Janice Maeditere



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar