Matblogstoppen

Matbloggtoppen

mandag 25. februar 2013

Mini påske kjeks/ mini easter cookies

Kjeks er ikke mitt favoritt snacks, men sjokolade derimot er noe helt annet. Så jeg ville prøve meg på noen mini kjeks og ha et lag med sjokolade over.
Det var noen gode kjeks skal jeg si... 
Jeg brukte en av Wilton sine kjeks oppskrifter.
Et godt tips for at ikke sjokoladen skal renne ned kanten, er å legg en tynn stripe med melis glasur helt ute på kanten av kjeksen.


Ha en søt dag...

Cookies are not my favorite snacks, but chocolate however is something else... So I wanted to try some mini cookies and have a layer of chocolate on top. 
This cookies was so good. They were eaten in no time...
I used one of Wilton recipes.
A good tip is to put a thin strip of icing right out on the edge of the cookie, so the chocolate does not run down the edge.

Have a sweet day...

P.S. My cat jumped in the Easter basket, naughty.. : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar