Matblogstoppen

Matbloggtoppen

onsdag 6. mars 2013

Cabbage rose


Det finnes så mange nydelige roser, og favoritten min er nok David Austin roser ( og Eden )


Jeg har ikke tall på alle de rosebuskene som er satt ned rundt i hagen min, men jeg får dem ikke til å gro.


Man kan trygt si at jeg ikke har " grønne fingre "


                                         Så da får jeg nøye meg med "jukse" roser


Dem er av Gumpaste/ Sugarpaste, og er så moro å lage.
Da jeg så dem på nettet, var det kjærlighet ved første blikk.
Jeg hadde så lyst å lage en, men det virket for vanskelig.
Men der tok jeg feil.  Det er faktisk ikke så vanskelig, men det tar tid.


Jeg fikk helt rose dilla, så måtte lage noen flere i samme slengen...

Ha en søt dag...

There are so many beautiful roses, and my favorite is David Austin roses ( and Eden )
I´ve lost count of all the rosebushes that are put down around my garden, but it will not grow.
So I can say that I do not have " green fingers "
So I´ll be happy with false roses.
Them are of Gumpaste/ Sugarpaste, and are so fun to make.
When I saw them on the net, it was love at first sight.
I really wanted to make one, but it seemed to difficult.
But I was wrong.  It is actually not so difficult, but it takes time.
I got totally rose craze, so I had to make some...

Have a sweet day...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar