Matblogstoppen

Matbloggtoppen

tirsdag 12. november 2013

Knitting crazy


Kan trygt si at jeg har hatt strikkedilla de to siste ukene. Har strikket kjoler/cardigan til små jenter/babyer. Kjenner det godt i nakke og skuldre.


Denne kjolen var den første og er den minste. Liten og lett som ei fjær.

Av og til, ( kan hende litt for ofte) tar jeg bare helt av når ideer kommer ramlende ned. Og noen ganger går ideene mine "rett at skauen" :)


Ikke har jeg små jenter heller, men kjekt å ha. Kan jo komme til nytte en vakker dag...


Eller så er det jo greit å ha liggende til en gang noen skal ha en liten gave.


Har tenkt å ha et bånd rundt livet på denne.


Har ennå strikkedilla, men tror jeg tar meg en pause nå.





Ha en søt kreativ dag...♥

I can safely say that I have been knitting crazy in the last couple of weeks.
I have knitted dresses/cardigans for little girls/babies.
Occasionally, ( may a bit too often ) when ideas come clattering down I´ll take off like crazy. And sometimes all of it just get some nonsense :)

I do not have little girls either, but nice to have some dresses lying around. It could come in handy some day.  Of course, I can also give them away as gifts.

Have a sweet creative day...♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar