Matblogstoppen

Matbloggtoppen

torsdag 8. januar 2015

Beautiful silicone molds


Nå skal jeg fortelle en liten historie:

Jeg var innom Amazon på nettet(det er jeg jo støtt og stadig)en stund før jul og kom over noen nydelige silikon former.Tenkte jeg skulle lage kjeks til jul og ha sjokoladepynt oppå kjeksene.Da var jo de formene sikkert greie til å helle oppi smeltet sjokolade.Så jeg bestilte i god tid før jul.

Da det hadde gått tre uker fra jeg bestilte,stod postmannen på døra med en liten pakke.Jeg var så spent da jeg pakket ut.Og hvilken nedtur...Du kan tro jeg ble lang i maska.Der lå Minni og Mickey og stirret på meg med smil om munnen(litt søte også da)To kjeks kuttere av Minne og Mickey hoder.

Det ble ingen kjeks til jul.

Jeg skrev inn og sa ifra hva jeg hadde fått tilsendt.Dem var raske til å svare tilbake,og dem beklaget og sa jeg måtte sende dem et bilde av det jeg hadde fått via e-post.Jaha,jeg har aldri sendt noe bilde via e-post før,så jeg ble bittelitt stresset.Men fikk hjelp til slutt.
Dem beklaget så mye igjen.

I dag fikk jeg en litt større pakke på døra,med de riktige varene.Og denne gang gikk det litt raskere enn tre uker.


Etter en skikkelig såpeskrubb av formene,så har jeg laget sjokolade snacks.


Ikke med kjeks denne gang,det får kan hende bli en annen gang.


Synes de er bare helt nydelige.


Har strødd over litt nøtter og div...



Slik ser formene ut og de var helt supre.Da jeg skulle ha sjokoladen ut av formen,så datt den nesten ut.Skikkelig flexibel former,alt av mønsteret var intakt.


Ha en fin dag....♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar