Matblogstoppen

Matbloggtoppen

søndag 5. juli 2015

Kind bars


Har du noengang prøvd en Kind bar? Om du liker nøtter og vil unngå for mye sukker,så synes jeg virkelig du skulle prøve dem.


Jeg fikk tak i en pakke (dark chocolate chili almond) for å teste dem ut,er jo litt nysgjerrig må vite.Oho,dem er bare så gode.Jeg kunne seriøst ha spise dem alle sammen med en gang.Men det er 200 kalorier pr.stk,så....


Man kunne virkelig kjenne chili smaken,og nøtteblandingen var både sprø og seig.

Jeg skal absolutt kjøpe flere pakker av disse,og i flere smaker.

Jeg kjøpte dem fra nettbutikken Iherb.


Det hadde vært moro å prøve å lage noe lignende selv.Kan hende en gang.....

Ha en fin dag...♥

Have you ever tryed Kind bars? If you love nuts and would like to avoid lots of sugar,I think you should try this bars.

I bought a box to test them,and they are so delicious. I could really taste the chili flavor and the nutmix is crunchy and chewy.I could seriously have eaten up all of them at once.But there are 200 calories in one bar so,I don´t think so...

I will definitly buy more of them in other flavors too.

I bought them on Iherb.

Have a nice day....♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar