Matblogstoppen

Matbloggtoppen

torsdag 30. juli 2015

The capsule machine


Nå har jeg fått prøve ut kapsel maskinen,og jeg må bare si at jeg er super fornøyd.
Det går raskt å fylle 24 kapsler opp med det pulveret man vil ha.Jeg brukte rett under 4 min,men tok tiden etter jeg hadde brukt den et par ganger.Så rundt 5 min kan man vel si.


Her brukte jeg rødbete pulver.Og med den grønne "plata"så drar man pulveret frem og tilbake til kapslene er fylt opp.
Det som var veldig greit med den maskinen,er at man kan trykke ned pulveret,slik at kapslene blir helt "stappings"med pulver.


Blir litt søl når man holder på,så bruker en skål.Her er dem ferdige med pulveret i.


Og voila,ferdige til å puttes i glasskrukke og munn :)

Jeg kjøpte min fra nettbutikken Herb affair. Da jeg bestillte derfra,så fikk jeg ingen email.Så jeg ble i tvil om dem hadde fått bestillingen min.Jeg sendte email to ganger til dem uten å få noe svar.Men da det hadde gått en uke,så var den i posten.(Så bare et lite obs om du har tenkt å bestille derfra.)


Her står rødbetene og spinat kapslene ferdig til bruk :)




Ha en fin dag...♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar