Matblogstoppen

Matbloggtoppen

søndag 7. april 2013

Animal jars


Jeg har sett en del av disse nydelige krukkene på nettet. Og da jeg elsker dyr, så ønsket jeg sånne selv.


Så da var det inn på  leketøysbutikk og kjøpe noen plastikk dyr.
De er super enkle å lage.
Lime på et plastikk dyr ( eller andre ting ) på lokket av et syltetøy glass (o.lign)
Spray ( ute ) med den fargen man ønsker til alt er dekket ( flere tynne lag )
La det tørke godt.


Supert å ha "dill og dall" i de. Noen av dem skal jeg ha på hobbyrommet.  Når jeg er ferdig med å pusse opp rommet, skal jeg legge ut noen bilder. Men det tar nå en god stund til.  Ting tar tid...


Når jeg så var igang med sprayflaska, kunne jeg like godt spraye disse også.


Klippet ut "dyrene" av papir og satt dem fast på glassene. Sprayet, lot det tørke og dro vekk papiret.
That`s it...


Ha en kreativ søt dag....

I seen some of these lovely jars online. And then I also loves animals, I wanted some of myself. So I was in the toy store and bought some plastic animals.
They are so easy to make.
Glue on an animal (or other things) on the lid of a jar.
Spray ( outside) with the color you want (thin layers)
Let it dry thoroughly.
Finito...

I will have some of them in the craft room. When I am finished decorating the room, I will post some pictures of  the craft room. But it will be a while...

Have a creative sweet day...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar