Matblogstoppen

Matbloggtoppen

onsdag 24. april 2013

Cupcake Stand


Her kommer en liten DIY (do it yourself ) på hvordan man kan lage cupcake stand av et par dieser og en Cuttlebug.  Jeg brukte grå kartong ( ikke for tykk ) som nok hadde blitt kastet snart uansett, så mine c.s er vel i en litt rustikk stil. I love...


Jeg kutter ut to slike ( kortholder die ) Har klippet litt av dem, jeg ville ha dem litt enkle.
Så klipper jeg i midten  av dem begge, for å sette dem sammen.




For topp plata har jeg brukt Spellbinders  peony. Har først brukt en liten som er limt på toppen av "foten"
Og den store oppå der igjen.
Så, da har man en cupcake stand.



Ha en kreativ søt dag...

Here is a little DIY on how to make cupcake stand of a couple dies and Cuttlebug.
I used gray cardstock ( not to thick ) which probably had been thrown anyway soon...
So mine c.s is in a slightly rustic style. I love...
First I cut out two "foot" ( cardholder die ) I cut a bit of them, I wanted them simple. Then I cut in the middle of both of them, to put them together.
For top plate, I used Spellbinder  peony.  I first used a small and glued it on top of the "foot", and then the bigger one.
Then you have a cupcake stand.

Have a creative sweet day...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar