Matblogstoppen

Matbloggtoppen

lørdag 27. april 2013

Girl in ball gown


For en tid tilbake laget jeg en mini ballkjole kake til en i fam.  Det var riktig gøy å lage en slik og nå fikk jeg prøvd meg på et par til.
De her er sjokoladekaker, og som jeg har stikke ut litt i midten av kakene for å fylle dem med glasur.

Dem er dekket av fondant.  Jeg er ikke helt fan av fondant ( spise det ) men er super å pynte med.


Jeg synes at dem passer ypperlig til et barne/ ungdoms party.


Jeg har brukt denne kakeformen.

Og Patchwork utstikker ( fashion girl ) Her er mange klær utstikkere, så man kan leke at en er en fashion designer : )

Ha en søt dag...

Some time ago I made a mini ball gown cake for a family member.  It was fun to make and now I made a couple more.
This is chocolatecakes, which I stick out a bit of the cakes in the middle to fill with icing.
The cakes are covered with fondant.  I am not really a fan of fondant ( eating it ) but it is great to decorate with. 

Have a sweet day...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar